Bandel: Karlberg - Sundbyberg N - Spånga - Kallhäll - Enköping

Föregående bandel - Tillbaka - Nästa bandel

SignTrafikplatsRitningAnmärkning
CstStockholm C  
NbtNorra Bantorget  
Stockholm V  
Stockholm N lokstn  
KeKarlberg  
TmöTomteboda övre  
TmnTomteboda N  
HuvHuvudstaHuvudstaNy ritning, maj 1926
HvHufvudsta  
Vxl Tm Rbgvxl Tomteboda Rbg  
HucHuvudsta C  
Hufvudsta C  
SubSundbybergSundbybergNy ritning, maj 1926
Sundbyberg”Signalanordningar”, Hör ihop med Jvm1184_J1_1469, med bilaga
Ulvsunda  
SubnSundbyberg NSundbybergs NorraNy ritning, maj 1926
DuoDuvbo  
SolvSolvalla  
DufDufbo  
DuoDuvbo  
SolvSolvalla  
BrstBromstenBromstenNy ritning, maj 1926
SpåSpångaSpångaSamma som Jvm1184_J5_1057
Spånga
SpångaNy ritning, maj 1926
SpångaSamma som Jvm1184_J1_1057. Ställverk mm
Spånga”Signalanordningar”
BarkarbyBarkarbyNy ritning, maj 1926
BkböBarkarby Ö  
BkbBarkarby  
JkbJakobsbergJakobsberg
JakobsbergNy ritning, maj 1926
Jacobsberg  
KhäKallhällKallhällNy ritning, maj 1926
SttStäketStäket
StäketUppmätt 1923-03-21. Ny ritning, maj 1926
KänKungsängenKungsängen
KungsängenUppmätt 1923-04-23. Ny ritning, maj 1926
Aspvik  
BroBroBro
BroUppmätt 1923-04-00. Ny ritning, maj 1926
Växel 103  
TotToresta  
TotToresta  
KmrsKalmarsand  
BålBålstaBålsta
BålstaUppmätt 1923-03-00. Ny ritning, maj 1926
GranGraneberg  
NkbyNyckelbyNyckelbyNy ritning, maj 1926
KrgKräggaKrägga
KräggaNy ritning, maj 1926
EkoEkolsundEkolsundsenast ändrad 1971. Samma som Jvm1184_J5_0176
EkolsundNy ritning, maj 1926
Ekolsundsenast ändrad 1971. Samma som Jvm1184_J1_0176. Förreglingstabell, mm.
FiskFiskvik  
GibGrillbyGrillby
GrillbyUppmätningsritning 1923. Kopia. Ny ritning, maj 1926
KanKnoppbacken  
EpEnköpingEnköpingNy ritning, maj 1926

Ritningar för banan

RitningAnmärkning

Samma station kan ha haft flera olika namn under åren och då visas alla namnen
som var sin station. För en detaljerad lista över de olika stationerna, deras
km-tal, tidsperiod, m.m. hänvisas till historiskt.nu.

Observera att på stationer som har flera banor så redovisas varje ritning oftast
på endast en bana. Så är man intresserad av grenstationer så rekommenderas att
kolla alla banorna som ansluter till den stationen.